| | | | | | |
|
W celu uzyskania informacji o cenach oferowanych przez nas produktów prosimy o kontakt z działem sprzedaży.
|
|
|
Strona używa pliki cookie |
Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu (dysku) użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki
|
|
|
|
|
Dyrektor Działu Pozyskiwania Zamówień 1. Realizacja zadań z zakresu obsługi klienta, zgodnie z zapisami procedury P-2.1 „Obsługa klienta” oraz instrukcji I-2.1 „Postępowanie z reklamacjami”, a tym w szczególności: a) przygotowywanie ofert handlowych, cenników, katalogów we wszystkich zatwierdzonych przez Zarząd technologiach przekazu informacji, b) badania rynku, klientów i otoczenia konkurencyjnego, c) prowadzenie kompletnej dokumentacji (rejestrów zapytań ofertowych i odpowiedzi, ofert handlowych, zamówień), d) prowadzenie postępowań reklamacyjnych, e) Praktyczna realizacja prac objętych procesem „Projektowanie” – karta procesu w załączeniu f) nadzór nad realizacją w/w zadań przez specjalistów ds. pozyskiwania zamówień. 2. Realizacja innych zadań wynikających z dokumentacji wdrożonego w Spółce Systemu Zarzadzania Jakością, w tym w szczególności: a) udział w utrzymaniu oraz doskonaleniu SZJ, zarządzania dokumentacją i zapisami zgodnie z procedurą P-1.1 „Zarządzanie dokumentacją i zapisami” b) nadzór nad infrastrukturą kierowanego przez siebie działu zgodnie z procedurą P-1.3 „Nadzór nad infrastrukturą” c) udział w pracach w ramach procesu projektowania, zgodnie z procedurą P-4.1 „Projektowanie”, a w szczególności przedstawienie pakietu wymagań Klienta w odniesieniu do projektowanego wyrobu, d) wykonywanie prac związanych z pełnieniem funkcji lidera procesów obsługi klienta oraz zakupów.
Wymagania:
Wykształcenie Wyższe ekonomiczne lub techniczne
Umiejętności i wiedza praktyczna
Podstawowa znajomość zagadnień zarządzania przedsiębiorstwem, procesów produkcyjnych, finansowych i ekonomicznych, zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenia procesów inwestycyjnych oraz PR. Szczegółowa wiedza praktyczna dotycząca działalności handlowej Spółki oraz specyfiki obrotu gospodarczego klientów i dostawców spółki, powiązań i kanałów dystrybucyjnych. Znajomość rynku sprzedaży proszków metali a w szczególności ich zastosowania w procesach produkcyjnych. Umiejętność definiowania podstawowych problemów występujących w tym obszarze. Umiejętność definiowania potrzeb Klienta, korelacji i planowania własnych działań w tym zakresie, planowania prac rozwojowych i projektowych, ich nadzorowanie i wyciąganie wniosków, konstruowanie kalkulacji cenowych. Umiejętności negocjacyjne oraz przyswajania wiedzy z zakresu wynikającego z Kart Charakterystyki Produktów.
Języki obce Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Oczekiwana znajomość drugiego języka z grupy języków pozwalających porozumiewać się w Europie (niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, rosyjski)
Cechy indywidualne: Pełna dyspozycyjność, zdolność do pracy pod pełnym obciążeniem psychicznym i fizycznym. Systematyczność i dokładność w realizacji wykonywanych zadań.
Wymagania dodatkowe:
Prawo jazdy kat. „B”, umiejętność posługiwania się sprzętem, oprogramowaniem komputerowym sprzętem i wyposażeniem biurowym. CV proszę kierować na adres : inf@ipd.com.pl
|
|
|
IPD Consulting Sp. z o.o.
Ul. Kolonia Stella 43
32-501 Chrzanów
Biura i magazyny mieszczą się w Zakładzie nr 2
Ul. Kolonia Stella 43
32-501 Chrzanów
|
|
Certyfikat ISO 9001:2015
Certyfikat ISO 9001:2015
|
|
|
|
|